gabygoescanada.reismee.nl

Nog een paar dagen!!!

Hallo Allemaal

Zondag is het dan zover, om 17.30 vetrekt mijn vliegtuig naar Canada. Vancouver om precies te zijn. Hier heb ik in de eerste instantie 5 dagen geboekt in een hostel. Even tijd om bij te komen en wat dingetjes te regelen, hier wil ik ook op zoek gaan naar een auto waarmee ik de kleine 8000 km naar de oostkust wil afleggen. Ik wil eerst Vancouver Island bekijken en het nulpunt opzoeken van de trans canadian highway. Van daar weer terug naar het vaste land richting de rocky mountains. Aansluiten mijn vriendin bezoeken in Alberta en daarn zoveel mogelijk detrans canadian highway volgen. (Op www.transcanadahighway.com staat de complete route). Maar nu eerst nog wat dagen bij de familie en dan kan het avontuur beginnen. Ik zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden met de nodige fototjes naruurlijk.

Dus groetjes en tot ziens op www.gabygoescanda.reismee.nl

Reacties

Reacties

Claudia Bongers

Hey Gabrielle,

Wat een avontuur. Ik wens je alle geluk van de wereld en een geweldige reis. Ik ga je volgen!

Liefs Claudia

Margreet Hendrikse

Hoi Gabrielle,

Eindelijk het avontuur kan beginnen. Wij wensen jou een goed paasweekend met familie en vrienden. We gaan je volgen en wensen jou Gods zegen toe opweg naar een nieuwe toekomst.

Ps we gaan je volgen via de site

Groeten,
Chris en Margreet

Dennis

Echt superveel plezier! Het is vast fantastisch! Nog bedankt voor je fiets haha.
groetjes

Petra Schinkel

Hi Gaby, wat een fantastische onderneming weer voor je. Ik wens je onwijs veel plezier, indrukwekkende ervaringen en hou ons op de hoogte, want ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken en zal je zeker volgen... Ennee.. pas goed op jezelf!!

Groetjes Petra Schinkel

PS: heb mij aangemeld onder een ander e-mailadres, de oude is niet meer zo actueel...;)

Gonnie en Jan Bongers

Hallo, Canada, ze komt er aan, wees gerust, het is een leuke meid.
Goede reis en tot schrijfs, wij blijven je volgen.

Simone Beuker- van Oosterom

Dag Lieverd,

Wij wensen jou een wereldtijd toe daar aan de overkant van de plas maar jou een beetje kennende gaat dat wel lukken....we gaan je zeker volgen met al je avonturen en zullen af en toe eens wat van ons laten horen via deze manier...hier gaat alles goed met ons vieren, niks te klagen ....

een dikke knuffel van ons en ook al hebben we al een tijdje geen contact met je gezocht je zit nog steeds in mn hartXXX

Siep en Jannie Oostenveld

Hee Gaby,

Wij wensen je heel veel succes met je reis!
Wij gaan je volgen!!!!!!!!!
Heel veel plezier!!!

Groetjes Siep en Jannie

Marjo

Lieve Gaby!
Ja ja... nog 1 nachtje slapen.... en dan is het alweer zover! Ik denk veel aan je!!
Een hele goede reis gewenst en we kijken uit naar je berichten en foto's! Heel veel geluk gewenst daar in Canada! Heel veel liefs van Marjo en Lieuwe

Wesley

Heel veel geluk in Canada! Ik ga je volgen!!
x Wesley

Elsje

dag lief zusje , na een best lastig en heftig afscheid ben je nu vast al echt in Canada, we gaan je volgen op je site, heel veel geluk en het allerbeste toe gewenst dikke knuffel en liefs van mij en ons,denk aan je Elsje, may God be with you

Vief

Hoi Gaby,

Ik vond het heel fijn om je nog even gezien te hebben.
Ik wens je heel veel geluk en ga je zeker volgen!!!
Dikke knuffel van ons uit Nibbixwoud!

Teun en Marian

Hallo meisje, blij te lezen dat de reis goed is verlopen.
Jammer dat we op het laatste moment niet op schiphol konden komen. Maar dan komen we gewoon naar jou toe als je een stekkie hebt gevonden. Ga eerst ff rustig wennen aan je nieuwe land. We gaan je volgen.

Dikke kus Teun en Marian

tante Joke en oom Bas

we hebben genoten van je reisverslag, hoe krijg je het allemaal op "papier".
Vandaag vieren we de verjaardag van tante Joke, waarvoor je moeder ook overgekomen is en hier een paar dagen blijft logeren. Ik denk niet dat zij zo'n lang verslag zal maken.
Je hoort nog van ons; veel genoegen in voor ons het verre westen!

Theo

Hé scheet, ......................
verdikke me ik krijg niets op papier, maar ik wens jouw na alles, alles wat iemand maar kan wensen.Ik stuur nog wel een berichtje via hotmail.
T.B XXXXX

ben kulk en sandra albert

Hi Gaby,

Eindelijk je site even de favourieten gezet. We gaan je volgen. Fijne kerst en groetjes van ons.

Ben en Sandra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!